Grupul german Schwarz a ajuns la afaceri de 113 mld. euro, dintre care 4,5 mld. euro obţinuţi în România de Kaufland şi Lidl. Piaţa locală contribuie cu circa 4% la businessul global, o cotă de piaţă relativ constantă în 2019 versus anul anterior, mai exact cu circa 0,1% mai mare

6 august 2020

Gigantul german Schwarz deţine în România două reţele aflate în top trei jucători din comerţul alimentar, mai exact Kaufland care este şi liderul pieţei şi Lidl care ocupă ultima poziţie pe podium, dar care vine puternic din urmă. Anul trecut nemţii au obţinut local afaceri de 21,6 mld. lei (4,5 mld. euro), cu 15,9% mai mari decât în 2018.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Grupul german Schwarz a ajuns la afaceri de 113 mld. euro, dintre care 4,5 mld. euro obţinuţi în România de Kaufland şi Lidl. Piaţa locală contribuie cu circa 4% la businessul global, o cotă de piaţă relativ constantă în 2019 versus anul anterior, mai exact cu circa 0,1% mai mare".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro