Google a plătit o firmă britanică specializată în influenţarea opiniei publice să-i măsoare prin sondaje şi interviuri, dar fără acces la datele sale financiare, impactul economic în România. Bilanţ după o reţetă preluată de la politicieni, fără întrebări din audienţă

3 decembrie 2019

Google a angajat compania britanică Public First din Marea Britanie, care este specializată în furnizarea de servicii care asigură influenţarea opiniei publice, să măsoare impactul economic al produselor sale digitale în România, rezultatele fiind prezentate în cadrul unui eveniment pe care gigantul american pare că l-a organizat inspirându-se din bilanţurile festiviste prezentate de politicieni: au fost incluse doar mesaje pozitive de la parteneri în legătură cu impactul Google pe plan local fără a fi acceptată nici măcar o singură întrebare din partea audienţei în legătură cu studiul.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Google a plătit o firmă britanică specializată în influenţarea opiniei publice să-i măsoare prin sondaje şi interviuri, dar fără acces la datele sale financiare, impactul economic în România. Bilanţ după o reţetă preluată de la politicieni, fără întrebări din audienţă".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro