GfK: Cheltuielile pentru bunuri de larg consum au crescut în primele trei luni ale anului cu aproape 14%, iar cantităţile cumpărate cu 11%, odată cu primele măsuri luate de autorităţi pentru reducerea răspândirii COVID19

Cheltuielile făcute de români pentru bunuri de larg consum au crescut în primele trei luni ale anului cu aproape 14% comparativ cu perioada similara din 2019, iar tendinţa de a face stocuri la anumite produse s-a tradus printr-o majorare cu 11% a cantităţilor cumpărate, odată cu primele măsuri luate de autorităţi pentru reducerea răspândirii COVID19, arată o analiză realizată de GfK.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "GfK: Cheltuielile pentru bunuri de larg consum au crescut în primele trei luni ale anului cu aproape 14%, iar cantităţile cumpărate cu 11%, odată cu primele măsuri luate de autorităţi pentru reducerea răspândirii COVID19".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro