Flamingo International a obtinut o cifra de afaceri de 35 milioane euro, in primul trimestru, datorita reorganizarii intregii structuri de retail, prin concentrarea pe deschiderea a magazine de dimensiuni mari. Rezultatele favorabile au fost influentate de strategia adoptata de grup in urma fuziunii Flanco – Flamingo si a revenirii pietei de electronice pe un trend ascendent, dupa scaderea pe care aceasta a inregistrat-o in anul 2006.
"Rezultatele inregistrate ne demonstreaza ca piata isi revine dupa scaderea de anul trecut, iar Flamingo se inscrie in acelasi trend in ceea ce priveste volumul de vanzari", a declarat CEO al Flamingo, Jiri Rizek.
Aceasta valoare se inscrie in estimarile companiei de la inceputul anului 2007 si sta la baza viitoarei dezvoltari a grupului Flamingo International. Unul dintre principalii factori care au contribuit la obtinerea acestor rezultate este decizia retailer-ului de a reorganiza reteua de magazine si de a se concentra in special pe unitatile mari, care s-au dovedit a fi mai profitabile.
Grupul Flamingo International deruleaza activitati de retail si distributie, produsele comercializate fiind din gamele IT&C, electronice si electrocasnice. Magazinele sunt operate sub brandurile Flanco World, Flamingo Computers si Flanco, fiecare dintre acestea fiind specializat pe segmente de produse si clienti diferite. Reteaua Flanco World cuprinde magazine de suprafata mare (1,800 – 3,000 mp), amplasate in orase mari si medii, in centre de retail usor de accesat de catre clienti. Primul magazin Flanco World a fost lansat in noiembrie 2005, in Brasov, iar in prezent exista 10 magazine Flanco World in toata tara.
Lantul de magazine Flamingo Computers, cu cele peste 50 de locatii existente in Romania are o cota de piata de 13,1% pentru 2006, in crestere cu 18,5% fata de anul 2005. Din iunie 2005 compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro