Farmaciile Sensiblu au raportat afaceri de 1,8 mld. lei în 2019, în creştere cu 7%, însă compania a intrat pe pierderi. Începând cu 2020, majoritatea farmaciilor Sensiblu şi Punkt, parte din grupul A&D Pharma, s-au rebranduit sub numele Dr. Max, brandul cu preţuri mici al acţionarilor cehi

Sensiblu, a doua cea mai extinsă reţea de farmacii din ţară, cu o parte din cele circa 650 de farmacii rebranduite începând cu 2020 sub umbrela Dr. Max, a raportat afaceri de 1,8 mld. lei în 2019, în creştere cu 7% faţă de anul anterior, potrivit calculelor făcute de ZF pe baza informaţiilor publice.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Farmaciile Sensiblu au raportat afaceri de 1,8 mld. lei în 2019, în creştere cu 7%, însă compania a intrat pe pierderi. Începând cu 2020, majoritatea farmaciilor Sensiblu şi Punkt, parte din grupul A&D Pharma, s-au rebranduit sub numele Dr. Max, brandul cu preţuri mici al acţionarilor cehi".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro