Dobrogea Grup, producătorul brandului Eugenia, se menţine pe plus: în 2019 compania a avut afaceri de 170 mil. lei, plus 2,5% faţă 2018

Dobrogea Grup, unul dintre cei mai mari producători de morărit şi panificaţie de pe plan local, a avut în 2019 o cifră de afaceri de aproape 170 de milioane de lei, în creştere cu 2,5% faţă de anul precedent, şi un pofit net de circa 1,4 milioane de lei (plus 27%), arată datele de la Ministerul de Finanţe.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Dobrogea Grup, producătorul brandului Eugenia, se menţine pe plus: în 2019 compania a avut afaceri de 170 mil. lei, plus 2,5% faţă 2018".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro