Cum au reuşit companiile antreprenoriale să supravieţuiască şocului pandemiei? Un brand puternic şi capacitatea de reinventare a businessului, atuurile care au contat cel mai mult în a merge mai departe

Categorie: Pe scurt, Revista Presei

Un brand puternic şi capacitatea ridicată de adaptare la schim­bare, dar şi o viziune curajoasă privind reorientarea către dezvoltarea altor segmente de business au reprezentat principalele atuuri prin care multe dintre companiile antreprenoriale româneşti au reuşit să mergă mai departe în contextul crizei generate de pandemia de COVID-19, este concluzia transmisă de mai mulţi antreprenori şi şefi de bănci, în cadrul videoconferinţei Branduri româneşti pentru revenirea economiei, organizată ieri de Ziarul Financiar în parteneriat cu Raiffeisen Bank.

Acest articol publicat in categoria “Revista Presei” poate fi citit integral in “Ziarul Financiar“.
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul – “Cum au reuşit companiile antreprenoriale să supravieţuiască şocului pandemiei? Un brand puternic şi capacitatea de reinventare a businessului, atuurile care au contat cel mai mult în a merge mai departe“.

Etichete:

Alte articole