Coca-Cola se extinde pe segmentul cafelei

3 septembrie 2018

Coca-Cola pariază pe cafea, sperând ca aceasta să-i asigura o poziție dominantă pe piața băuturilor. Pariul a fost lansat la finalul săptămânii trecute odată cu achiziția lanțului britanic de cafenele Costa Coffee pentru aproape 4,4 miliarde de euro, scrie CNN Money.

Mișcarea este una neobișnuită pentru o companie cu profilul Coca-Cola, care a fost orientată până acum pe investiții în startup-uri cu potențial din domeniul băuturilor. Ultima investiție recentă a fost în producătorul de băuturi destinate sportivilor BodyArmor pe care îl dorește un competitor serios pentru Getorade, brand care deține supremația pe acest segment.

CEO-ul Coca-Cola James Quincey spune că, prin această achiziție a vizat accesul la infrastructura și produsele Costa Coffee, inclusiv automatele de vânzare. Cel mai important aspect, însă, este deținerea de cafenele.

Tentativele anterioare ale Coca-Cola de a intra pe piața cafelei au eșuat. Quincey justifică eșecul spunând că la acel moment compania pe care o conduce nu avea know-how-ul și resursele pentru a se impune în această industrie. Acum, achiziția Costa Coffee vine să completeze lipsurile cu experiența din domeniul cafelei a brandului.

În același timp, CEO-ul Coca-Cola spune că, prin această achiziție dorește urmărește o poziție dominantă pe piața băuturilor nealcoolice pentru compania pe care o conduce.

Foto: ChinaPlus

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro