Centrul Medical Unirea, locomotiva brandului Regina Maria, a avut afaceri de 565 mil. lei în 2019, în creştere cu 24%. Compania raportează pierderi de 96 mil. lei

Centrul Medical Unirea (CMU), cea mai mare companie sub care funcţionează brandul reţelei Regina Maria, al doilea operator privat de sănătate, a raportat afaceri de 565 mil. lei în 2019, în creştere cu 24% faţă de anul trecut, potrivit datelor de pe platforma de analiză financiară Confidas.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Centrul Medical Unirea, locomotiva brandului Regina Maria, a avut afaceri de 565 mil. lei în 2019, în creştere cu 24%. Compania raportează pierderi de 96 mil. lei".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro