Carrefour România şi-a majorat afacerile cu 3,6%, la 2,3 miliarde de euro anul trecut, iar online-ul cântăreşte tot mai greu. „Grupul beneficiază de o poziţie dominantă în România în zona de e-commmerce.“

19 februarie 2021

În primele şase luni din 2020, vânzările platformei de comerţ online Bringo a grupului Carrefour au crescut de aproape opt ori faţă de perioada similară din 2019, arată datele publice, ajungând la 21,4 mi. lei (4,4 mil. euro).

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Carrefour România şi-a majorat afacerile cu 3,6%, la 2,3 miliarde de euro anul trecut, iar online-ul cântăreşte tot mai greu. „Grupul beneficiază de o poziţie dominantă în România în zona de e-commmerce.“".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro