Carrefour România a obţinut afaceri de 2,3 mld. euro în 2020, plus 3,6%. „Faptul că românii din străinătate nu au venit acasă de sărbători a afectat vânzările“. Carrefour a deschis anul trecut, un an marcat de pandemie, 24 de magazine, de două ori mai puţine ca în 2019

20 februarie 2021

Grupul francez Carre­four, unul dintre cei mai importanţi jucători din comerţul local după cifra de afaceri, şi-a majorat businessul din România anul trecut cu 3,6%, până la 2,3 mld. euro. Creşterea ia în calcul şi dezvoltarea, respectiv deschiderile de magazine. Like for like, mai exact la o reţea comparabilă, fără a se lua în calcul expansiunea, avansul a fost de 2,1%.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Carrefour România a obţinut afaceri de 2,3 mld. euro în 2020, plus 3,6%. „Faptul că românii din străinătate nu au venit acasă de sărbători a afectat vânzările“. Carrefour a deschis anul trecut, un an marcat de pandemie, 24 de magazine, de două ori mai puţine ca în 2019".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro