Brandul de ţară al României a ajuns să mai valoreze doar 216 mld. dolari, minus 3%. „Made in China“ e tot mai valoros după un salt de 40%. România se află pe poziţia a 47-a în topul celor mai valoroase branduri de ţară din lume, departe de vârfurile dominate de coloşii SUA (27.751 mld. dolari), China (19.486 mld. dolari) şi Germania (4.855 mld. dolari)

14 octombrie 2019

Brandul de ţară al României este evaluat la 216 mld. dolari, cu 3% sub nivelul de anul anterior, arată cel mai recent raport al companiei Brand Finance, firmă independentă globală de evaluare de brand.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Brandul de ţară al României a ajuns să mai valoreze doar 216 mld. dolari, minus 3%. „Made in China“ e tot mai valoros după un salt de 40%. România se află pe poziţia a 47-a în topul celor mai valoroase branduri de ţară din lume, departe de vârfurile dominate de coloşii SUA (27.751 mld. dolari), China (19.486 mld. dolari) şi Germania (4.855 mld. dolari)".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro