APIA: Online-ul a ajuns să reprezinte jumătate din piaţa auto locală. În total, în primele patru luni ale anului s-au înregistrat 32.300 autoturisme noi, în scădere cu 27% faţă de perioada similară a anului trecut

Categorie: Pe scurt, Revista Presei

Posibilitatea de a achita un avans sau chiar întreaga maşină online, iar aceasta să fie ulterior livrată direct la locuinţa clientului, alături de programul Rabla care într-un timp foarte scurt a fost reorganizat pentru a fi accesat pe internet au avut un impact major asupra pieţei auto locale din ultimele două luni.

Acest articol publicat in categoria “Revista Presei” poate fi citit integral in “Ziarul Financiar“.
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul – “APIA: Online-ul a ajuns să reprezinte jumătate din piaţa auto locală. În total, în primele patru luni ale anului s-au înregistrat 32.300 autoturisme noi, în scădere cu 27% faţă de perioada similară a anului trecut“.

Etichete:

Alte articole