Ana Săbiescu, Senior Manager, Deloitte: Scutirea de TVA la livrările intracomunitare: ce documente sunt necesare şi ce probleme pot apărea pentru furnizori

17 august 2020

Regulile care guvernează aplicarea scutirii de TVA pentru livrările intracomunitare de bunuri au suferit importante modificări de la începutul anului 2020, cu scopul de a uniformiza cerinţele de documentare la nivel european, dar şi de a combate evaziunea fiscală, în condiţiile în care deficitul de colectare a taxei se menţine ridicat. În 2017, deficitul de TVA colectată era estimat la 11% în Uniunea Europeană (UE), în scădere faţă de anul anterior, iar România a înregistrat cel mai mare deficit de colectare a TVA din UE, de 35,5%.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Ana Săbiescu, Senior Manager, Deloitte: Scutirea de TVA la livrările intracomunitare: ce documente sunt necesare şi ce probleme pot apărea pentru furnizori".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro