Ziua Indragostitilor i-a facut pe romani sa folosesca cardul mai mult!

19 februarie 2008

Românii au cumpărat din magazinele online care folosesc soluţia ePayment, în perioada 15 ianuarie-14 februarie 2008, cu 21 la sută mai mult decât în luna decembrie, fiind înregistrat un total de 40.400 tranzacţii, conform datelor GeCad ePayment. Pentru prima oară numărul cumpărăturilor prin card bancar prilejuite de Ziua Îndrăgostiţilor a depăşit vânzările din luna decembrie. Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, numărul vânzărilor de Sf. Valentin s-a dublat.            
          
 'Vânzările în ultimele 30 de zile au depăşit luna decembrie în condiţiile în care nu foarte multe magazine s-au pregătit special pentru această sărbătoare', a afirmat Laurenţiu Ghenciu, director de vânzări GeCad ePayment.
          
 Pentru a profta la maxim de astfel de evenimente, comercianţii ar trebui să înceapă pregătirile cu aproximativ o lună înainte, să conceapă oferte speciale, să modifice design-ul site-ului pentru a se potrivi cu ocazia respectivă, să implementeze o strategie de promovare inteligentă şi, cel mai important, să se asigure că au stocuri suficiente şi capacitate de livrare, relevă reprezentanţii GeCad. Cele mai multe plângeri ale cumpărătorilor se referă la infrastructura logistică deficitară a multor magazine online.
           
Conform oficialului companiei, principalul motiv pentru creşterea de anul acesta este progresul înregistrat anul trecut când piaţa a atins 35 milioane euro şi creşterea încrederii publicului în această metodă de plată. De asemenea, s-a constatat şi creşterea valorii medii a tranzacţiei. Dacă în perioada sărbătorilor de iarnă 2007, valoarea medie a unei tranzacţii s-a ridicat la suma de 72 euro, în perioada 15 ianuarie-14 februarie, aceasta s-a apropiat de 84 de euro.
           
n SUA, valoarea medie a cumpărăturilor de Sf Valentin este de 123 dolari, conform estimărilor National Retail Federation (NRF).  În România, cuplurile au profitat de ofertele agenţilor economici din domeniul turismului şi transporturilor, acestea având o pondere de 32 la sută în totalul vânzărilor. Sunt urmate la distanţă de produse electronice mici, cu o pondere de 8 la sută şi de produse specifice evenimentului cu o pondere de 6 la sută.
 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro