#zftrebuiesarepornimbusinessul. O gură de oxigen pentru o piaţă de 10 mld. euro: jucătorii din comerţul nonalimentar redeschid magazinele stradale după o pauză de aproape două luni. Mallurile au în continuare uşile închise

Comerţul nonalimentar, în frunte cu cel de mo­dă, cosmetice, mobilă şi echipamente spor­ti­ve, iar pe alocuri cel de bricolaj şi electro-IT, a fost lo­vit din plin de pandemie, vânzările în une­le sec­toare apropiindu-se de zero în luna mar­tie, dar mai ales în aprilie. După circa două luni de inac­ti­vi­tate, jucătorii încearcă să readucă la viaţă o in­dus­trie estimată de ZF la 10 mld. euro prin des­chi­derea unităţilor stradale sau cu intrare din stradă.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "#zftrebuiesarepornimbusinessul. O gură de oxigen pentru o piaţă de 10 mld. euro: jucătorii din comerţul nonalimentar redeschid magazinele stradale după o pauză de aproape două luni. Mallurile au în continuare uşile închise".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro