
Deşi fondatorii de start-up-uri de tehnologie din România sunt recunoscuţi pentru abilităţile lor tehnice foarte bune, una dintre cele mai mari provocări în scalarea unui business rămâne lipsa competenţelor de business şi marketing. Trecerea de la o mentalitate de „executant tehnic” la una de „creator de produs digital” este esenţială pentru a construi soluţii competitive la nivel global. Această nevoie de educaţie antreprenorială este vizată de programe de mentorat precum Orange Fab, unde experţi din cadrul companiei, care au trecut ei înşişi printr-un proces de „start-up intern”, ghidează noile generaţii de fondatori.
Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ZF TECH DAY. Cum trec start-up-urile tech din România de la execuţie tehnică la dezvoltarea de produse digitale proprii, cu scalare globală. Cristian Turcin, mentor Orange Fab: Start-up-urile mai au de lucrat la planurile de business şi marketing".
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro