ZF Tech Day. Comunicarea masivă a beneficiilor aduse de inteligenţa artificială (AI) generează fricţiuni în negocierile dintre companiile de IT şi clienţi, care pun presiune pe preţuri. „Am citit eu că dacă folosiţi AI-ul o să aveţi nevoie de 25 % mai puţin oameni, mai puţine zile/om şi vreau şi eu să câştig o parte din beneficiul adus de AI“

23 septembrie 2024

Comunicarea masivă a beneficiilor pe care le aduce inteligenţa artificială (AI) inclusiv pentru industria de IT - cum ar fi scurtarea timpului de realizare a unor proiecte, asistenţa oferită programatorilor în scrierea de cod sau testarea lui - în paralel cu mult mai puţinele discuţii despre numeroasele probleme generate de aceste platforme, au devenit o sursă de tensiuni în negocierile dintre firmele de IT şi clienţi, în condiţiile în care cei din urmă pun presiune pentru preţuri mai mici, considerând că acum firmele de tehnologie folosesc mai puţini oameni şi atunci şi costurile lor sunt de fapt mai mici.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ZF Tech Day. Comunicarea masivă a beneficiilor aduse de inteligenţa artificială (AI) generează fricţiuni în negocierile dintre companiile de IT şi clienţi, care pun presiune pe preţuri. „Am citit eu că dacă folosiţi AI-ul o să aveţi nevoie de 25 % mai puţin oameni, mai puţine zile/om şi vreau şi eu să câştig o parte din beneficiul adus de AI“".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro