ZF Retail. Ce a însemnat primul an de pandemie pentru piaţa de retail? Formatele de proximitate şi online-ul au câştigat teren, iar comerţul nealimentar a fost mai puternic lovit decât cel alimentar. Retailerii privesc 2021 cu optimism

3 aprilie 2021

„Eu sunt optimist, având în vedere viteza campaniei de vaccinare, că în circa două luni toate restricţiile actuale vor fi relaxate şi sper la o revenire a consumului şi la cifre comparabile cu cele din prima parte a lui 2020 (plus 15% faţă de 2019 - n.red.)“, spune Gabriel Sandu, proprietarul reţelei de magazine de proximitate Pronto, operate sub franciza Carrefour. E vorba de o reţea de 15 unităţi şi de un magazin online lansat în pandemie.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ZF Retail. Ce a însemnat primul an de pandemie pentru piaţa de retail? Formatele de proximitate şi online-ul au câştigat teren, iar comerţul nealimentar a fost mai puternic lovit decât cel alimentar. Retailerii privesc 2021 cu optimism".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro