„Locuitorii din Europa Centrală şi de Est par să fie mai rezilienţi şi mai entuziaşti în a face shopping, chiar şi în contextul unor veşti negative. Acest comportament poate fi explicat printr-o dorinţă de a recupera experienţele pierdute în perioada comunistă, când multe branduri şi produse occidentale erau inaccesibile. Acum, oamenii din regiune sunt mai dispuşi să cheltuie pe bunuri şi experienţe pe care le consideră ca o formă de compensare“, a observat Robert Ioniţă, group legal counsel & corporate affairs la NEPI Rockcastle, în cea mai recentă ediţie a emisiunii ZF Real Estate by Storia. NEPI Rockcastle este cel mai mare dezvoltator şi proprietar de centre comerciale din România, cu un portofoliu de peste 2 miliarde de euro, iar la nivel regional, deţine un portofoliu total de peste 7 miliarde de euro, cu o prezenţă importantă în opt ţări.
Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ZF Real Estate by Storia. Robert Ioniţă, NEPI Rockcastle: „Cumpărătorii din Europa Centrală şi de Est sunt mai rezilienţi şi mai entuziaşti în a face shopping, chiar şi în contextul unor veşti negative“".
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro