ZF / Raiffeisen „Branduri româneşti“, Piatra Neamţ: „Piaţa este deschisă şi antreprenorii români pot duce produsele în străinătate, important este brandul“. Autenticitatea este pariul pe care trebuie să mizeze creatorii de branduri în business acum, când tinerii caută produsele „made in Romania“

18 noiembrie 2019

Brandurile româneşti îşi lasă amprenta asupra zonei din care vin şi astfel rezistă în continuare într-o piaţă concurenţială, iar autenticitatea este pariul pe care trebuie să mizeze creatorii de branduri în business acum, când tinerii caută produsele „made in Romania“.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ZF / Raiffeisen „Branduri româneşti“, Piatra Neamţ: „Piaţa este deschisă şi antreprenorii români pot duce produsele în străinătate, important este brandul“. Autenticitatea este pariul pe care trebuie să mizeze creatorii de branduri în business acum, când tinerii caută produsele „made in Romania“".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro