ZF LIVE. Viorel Dima, director de dezvoltare, Brick: Brick, retailer de bricolaj cu capital privat românesc, îşi propune să deschidă zece magazine în doi-trei ani în toată ţara. Brick România a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 116 milioane de lei, în creştere cu 7% faţă de cea din anul anterior

8 februarie 2022

Reţeaua de bricolaj Brick, cu capital privat românesc, vrea să ajungă la zece magazine în următorii 2-3 ani, un proces de extindere care a devenit o prioritate pentru business abia în ultimii ani.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ZF LIVE. Viorel Dima, director de dezvoltare, Brick: Brick, retailer de bricolaj cu capital privat românesc, îşi propune să deschidă zece magazine în doi-trei ani în toată ţara. Brick România a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 116 milioane de lei, în creştere cu 7% faţă de cea din anul anterior".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro