ZF Live. Mihai Bogdan, managing director, Romania - Brand Finance: Există branduri de care românii se simt legaţi, cum ar fi TVR, CFR şi Tarom, dar care nu sunt în topul celor mai puternice nume locale din cauza managementului precar

10 aprilie 2021

Mihai Bogdan, managing director pentru România în cadrul Brand Finance, firmă independentă globală de evaluare de brand, susţine că există două tipuri de influenţe pe care pandemia de Covid-19 le-a avut asupra celor mai puternice mărci româneşti: unul ţine de sectorul din care face parte brandul respectiv şi un altul care ţine de propria forţă a fiecărui brand în parte, de cum s-a adaptat şi cât de eficient a găsit soluţii.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ZF Live. Mihai Bogdan, managing director, Romania - Brand Finance: Există branduri de care românii se simt legaţi, cum ar fi TVR, CFR şi Tarom, dar care nu sunt în topul celor mai puternice nume locale din cauza managementului precar".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro