ZF Live. Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research: În luna aprilie circa 60% dintre români erau dominaţi de emoţii care ţin de frustrare, nervi şi furie. În luna aprilie, 70% dintre români şi-au concentrat achiziţiile doar pe zona ce ţine de supravieţuire

Reveal Marketing Research a publicat recent un studiu numit „Românii Azi“ care descrie emoţiile din spatele deciziilor de consum ale românilor în această perioadă, care arată că circa 60% din români au fost dominaţi în luna aprilie de emoţii precum frustrare, nervi şi chiar şi furie.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ZF Live. Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research: În luna aprilie circa 60% dintre români erau dominaţi de emoţii care ţin de frustrare, nervi şi furie. În luna aprilie, 70% dintre români şi-au concentrat achiziţiile doar pe zona ce ţine de supravieţuire".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro