ZF Live. Dochiţa Zenoveiov, fondatoarea agenţiei de branding Inoveo: Brandingul este despre optimizare, indiferent că este vorba de B2B sau B2C. Dar, în mod special, în B2B, pentru că poţi să angajezi forţă de muncă mult mai rapid, poţi să optimizezi inclusiv negocierile cu furnizorii, iar totul se vede în profitabilitate

25 martie 2024

Companiile româneşti, atât cele active în zona de B2C (business to consumer), cât şi cele din zona B2B (business to business) au înţeles importanţa dezvoltării unei strategii de branding, iar interesul acestora pentru a investi în această zonă este din ce în ce mai mare, a spus Dochiţa Zenoveiov, fondatoarea agenţiei de branding Inoveo, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ZF Live. Dochiţa Zenoveiov, fondatoarea agenţiei de branding Inoveo: Brandingul este despre optimizare, indiferent că este vorba de B2B sau B2C. Dar, în mod special, în B2B, pentru că poţi să angajezi forţă de muncă mult mai rapid, poţi să optimizezi inclusiv negocierile cu furnizorii, iar totul se vede în profitabilitate".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro