ZF Live. Daniel Slăvenie, CEO & partner, Limitless Agency: Distribuţia bugetelor diferă de la client la client, însă, în medie, 65-70% din bugetul total se alocă pentru Google, iar restul merge către canalele de social media

8 ianuarie 2025

Distribuţia bugetelor de marketing online între principalele platforme digitale – Facebook, Instagram, Google şi TikTok – reprezintă una dintre cele mai importante decizii strategice pentru companiile care activează în e-commerce. Daniel Slăvenie, CEO & partner al agenţiei de marketing digital Limitless Agency, spune că echilibrul bugetelor depinde foarte mult de profilul fiecărui client şi de poziţionarea acestuia în business.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ZF Live. Daniel Slăvenie, CEO & partner, Limitless Agency: Distribuţia bugetelor diferă de la client la client, însă, în medie, 65-70% din bugetul total se alocă pentru Google, iar restul merge către canalele de social media".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro