ZF Live. Cătălina Roman (UniCredit), Florin Andrei (UniCredit) şi Paul Acatrini (Cult Market Research): Se simte o efervescenţă antreprenorială în marile centre urbane. Din ce în ce mai mulţi oameni au curaj să facă business

3 octombrie 2019

Barometrul Minţilor Creative 2019, o cercetare realizată de UniCredit şi Cult Market Research, arată că micii antreprenori din industriile creative sunt din ce în ce mai curajoşi şi caută metode să se extindă, dar admit că le lipseşte educaţia financiară şi că sunt prea prudenţi cu investiţiile.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ZF Live. Cătălina Roman (UniCredit), Florin Andrei (UniCredit) şi Paul Acatrini (Cult Market Research): Se simte o efervescenţă antreprenorială în marile centre urbane. Din ce în ce mai mulţi oameni au curaj să facă business".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro