Antreprenorii înţeleg mai bine brandingul acum faţă de trecut, din ce în ce mai mulţi antreprenori români caută să îşi dezvolte partea de branding iar companiile vor să afle cum pot să vândă mai bine, spune Anca Rarău, fondatoarea Brandocracy, o firmă de consultanţă în branding. De asemenea, Anca Rarău a fost director de marketing la Banca Transilvania şi BCR.
Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ZF Live. Anca Rarău, Brandocracy: O investiţie de marketing este recuperată în 3-6 luni, în funcţie de cât de intensă este campania de comunicare. Piaţa s-a schimbat de-a lungul timpului, companiile vin spre noi şi vor să afle cum să vândă mai bine, din ce în ce mai mulţi antreprenori români caută să îşi dezvolte partea de branding".
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro