Companiile de IT traversează o perioadă de repoziţionare, de regândire a strategiilor - pe fondul turbulenţelor cu care se confruntă industria - astfel că mulţi jucători încep să calculeze la ce produse din portofoliu să renunţe şi chiar evită să mai lanseze oferte de livrare pentru orice proiect disponibil pe piaţă şi se feresc de proiecte care presupun dezvoltări la comandă, personalizate, chiar dacă piaţa se contractă.
Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ZF IT Generation. Start-up Update. Alexandra Roată, cofondator, Softlead: Companiile de IT trec printr-o etapă de repoziţionare, de refacere a strategiilor, de concentrare pe produsele profitabile şi uşor de implementat, în care nu mai transmit oferte pentru orice cerere, chiar dacă piaţa se contractă".
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro