RepsMate, start-up-ul local care a dezvoltat o platformă bazată pe tehnologia inteligenţei artificiale pentru analiza conversaţiilor telefonice din call centere, inclusiv a comportamentului clienţilor, are în prezent deschisă o rundă de finanţare în valoare de 2 milioane de euro, sumă necesară pentru extinderea accelerată în ţări din regiunea Europei, Orientului Mijlociu şi Africii, adaptarea produsului pentru pieţele respective şi pentru îmbunătăţirea continuă a soluţiei şi dezvoltarea de noi funcţionalităţi. În prezent, start-up-ul are în total 13 clienţi, printre care se numără jucători mari din diferite industrii cum ar fi Vodafone, Telekom, eMAG, Arabesque şi Mathaus, fiind totodată în discuţii avansate cu alte şapte companii.
Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ZF IT Generation. Alin Roşca, fondator şi CEO al RepsMate – platformă AI pentru contact center: Suntem în căutarea unei finanţări de 2 milioane de euro pentru a accelera extinderea în străinătate. Discutăm cu clienţi din diferite ţări europene, dar şi din Emiratele Arabe Unite".
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro