România se află într-un moment în care noţiunea de inovare s-a schimbat foarte mult şi în care businessurile au la dispoziţie o mulţime de soluţii pentru a putea evolua şi performa într-o piaţă care devine tot mai concurenţială, însă acestea trebuie să înţeleagă exact care le sunt nevoile reale şi cum pot integra digitalizarea, tehnologia, automatizarea, astfel încât la sfârşitul zilei să obţină produse mai bune, care să ajungă mai repede la consumatorul final indiferent dacă este vorba despre piaţa internă sau de export.
Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ZF Industrii inteligente. Fără un lanţ end-to-end de producţie şi de valoare adăugată, România riscă să rămână un centru de lohn nu doar în industria textilă, ci şi în IT sau agricultură. Trebuie să ducem produsul de la cercetare la consumator şi eventual să îl şi exportăm".
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro