Istoria Secom începe acum două decenii, ca un business de familie. Ulterior, compania s-a dezvoltat şi a creat propria divizie de retail, aducând noi produse în portofoliu. Extinderea reţelei proprii de magazine a început în 2013 şi, pe fondul cererii crescute pentru suplimente alimentare, compania a continuat evoluţia ascendentă. Businessul este controlat de antreprenorii Lucia şi Andrei Costea. Anul trecut, cifra de afaceri a companiei a ajuns până aproape de 180 de milioane de lei, iar pentru anul acesta bugetul de investiţii este de 27 de milioane de lei, bani care vor merge pe extindere şi consolidare.
Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ZF/FirstBank Lecţii de Business. Cum ajungi să fii perceput ca lider de piaţă chiar dacă nu eşti? Lucia Costea, Secom: Noi, ca antreprenori, am înţeles de la început că nu le ştim pe toate, aşa că ne-am uitat inclusiv la modele de business care nu sunt în industria noastră".
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro