ZF/FirstBank Lecţii de Business. Bibiana Stanciulov, Sonimpex Topoloveni: I-am invitat pe toţi să consumăm o lună doar ce producem. Eu cu gemurile şi zacusca, ei cu mezelurile sau pâinea şi apoi ne facem analizele. Nimeni nu a vrut. Dacă nu mănânci tu ce produci, înseamnă că nu e bun

Sonimpex Topoloveni a terminat anul trecut cu un business de 5,9 milioane de lei, cu 23% mai mult faţă de 2022. Compania are în portofoliu unul dintre cele mai cunoscute produse alimentare din România, magiunul de prune Topoloveni, un produs fără zahăr adăugat, a cărui istorie începe în 1914. În 2011, magiunul făcut din prune româneşti obţine cea mai importantă recunoaştere europeană primită până la acel moment de vreun produs alimentar românesc, respectiv prima Indicaţie Geografică Protejată.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ZF/FirstBank Lecţii de Business. Bibiana Stanciulov, Sonimpex Topoloveni: I-am invitat pe toţi să consumăm o lună doar ce producem. Eu cu gemurile şi zacusca, ei cu mezelurile sau pâinea şi apoi ne facem analizele. Nimeni nu a vrut. Dacă nu mănânci tu ce produci, înseamnă că nu e bun".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro