Scăderea debitului Dunării din cauza schimbărilor climatice afectează exportul de cereale al României prin portul Constanţa, pe unde trec anual 10 milioane de tone produse aici. În ultimii cinci ani, debitul a scăzut cu 12,5%, iar în perioadele secetoase este a ajuns la 17%. Acest declin îngreunează navigaţia, crescând costurile pentru armatori şi întregul lanţ logistic, dar duce şi la întârzieri. Astfel, pentru a atenua impactul schimbărilor climatice, se fac diferite investiţii, de la lucrări de întreţinere până la lucrări hidrotehnice de anvergură.
Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ZF Agropower. România nu împarte doar Dunărea cu Austria, ci şi inovaţiile: proiectul „mobile infrastructure“, o soluţie găsită la Viena în secolul XIX, va fi implementată în acest an în două puncte critice de navigaţie din România".
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro