Schimbările climatice, în special seceta din agricultură, au fost cea mai mare provocare pentru fermieri în ultimii cinci ani. Însă efectele vremii nu s-au limitat doar la câmpuri, ci au afectat şi logistica şi transporturile, de la căile ferate până la transportul pe Dunăre. Prin portul Constanţa ies anual peste 10 milioane de tone de cereale din România, cea mai mare parte din recoltă fiind destinată exportului, iar în anumite momente debitele scăzute au dus la întârzieri.
Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ZF Agropower. Portul Constanţa e poarta noastră către lume. Fermierii sunt primii care s-au adaptat schimbărilor climatice, iar autorităţile îi urmează cu un proiect de investiţii de 230 mil. euro pentru îmbunătăţirea condiţiilor de navigaţie pe Dunăre gata în 2028".
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro