Există state din Uniunea Europeană care şi-au stabilit nişte priorităţi în zona de producţie agroalimentară, strategie care a venit la pachet cu o serie de sisteme de susţinere a acelei categorii, în concordanţă cu normele comunicare, iar acest model ar putea fi folosit şi de România pentru a-şi creşte competitivitatea pe anumite categorii de produse, crede George Bădescu, director executiv al Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR), care reuneşte toţi actorii principali din comerţul alimentar şi nonalimentar.
Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ZF Agropower. George Bădescu, director executiv, AMRCR: Există premise şi tendinţe de creştere a producţiei interne de alimente. Stabilirea unor priorităţi de producţie într-un mediu foarte concurenţial ar ajuta sectorul".
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro