Legume Verzi, afacere care a avut startul în 2020, prin livrarea de legume la domiciliu, s-a extins în urmă cu doi ani în direcţia procesării, pentru care are o cerere crescută. În 2023, sub umbrela brandului Selo, compania a reuşit să dubleze producţia, ajungând la 10.000 de borcane cu produse procesate şi speră să continue pe acest trend ascendent.
Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ZF Agropower. Corina Hodorogea, cofondatoare, Legume Verzi, afacerea care a început în 2020 cu livrarea de legume la domiciliu: În 2023, ne-am dublat producţia sub brandul Selo şi am ajuns la 10.000 de borcane de produse procesate. Dacă continuăm pe acest trend ascendent, în câţiva ani o să reuşim să acaparăm o bună parte din piaţă".
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro