Consumul de vinuri este în scădere în ultima perioadă ca urmare a unei prudenţe tot mai mari a oamenilor când vine vorba de modul în care îşi gestionează cheltuielile. Această tendinţă este coroborată şi cu o scădere generală a consumului de vinuri roşii, în contextul în care vinul alb revine în atenţie, spune Aurelia Vişinescu, fondatoarea cramei care-i poartă numele - Aurelia Vişinescu. Aşadar, faţă de anul trecut, piaţa totală de profil din România este în scădere, chiar dacă există creşteri pe anumite segmente.
Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi UniCredit Bank. Vânzările de vinuri scad ca urmare a prudenţei clienţilor, coroborat cu o diminuare generală a consumului de vinuri roşii. „Noi, ca producători, trebuie să ne adaptăm şi să fim mai aproape de gusturile oamenilor“".
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro