Tot mai multe companii antreprenoriale româneşti se uită la expansiunea internaţională ca la o opţiune pentru dezvoltarea businessului, iar cea mai facilă metodă pentru atacarea unor noi pieţe este franciza. Totodată, Raluca Voicu, brand ambassador Franchwise, spune că, faţă de acum cinci ani, antreprenorii privesc mult mai responsabil expansiunea internaţională, sunt mai atenţi la pieţele în care vor să pătrundă.
Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Raluca Voicu, Franchwise: Antreprenorii privesc expansiunea internaţională mai responsabil. Nu merg cu câte o unitate în 50 de ţări, preferă să deschidă câte 10 în cinci ţări. E mai optim ca profitabilitate şi vizibilitate".
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro