ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Mircea Turdean, Farmec: Dacă nu ai discounturi la raft în această perioadă, ai şanse foarte mici ca produsul să fie vândut. În marile lanţuri de retail, este o creştere semnificativă a discounturilor

17 octombrie 2024

Scăderea puterii de consum a românilor a dus la o schimbare a deciziilor de cumpărare, iar clienţii sunt mult mai atenţi la cât şi ce consumă. Mircea Turdean, CEO al producătorului de cosmetice Farmec din Cluj, spune că, în marile reţele de retail, se înregistrează o creştere semnificativă a discounturilor la produsele listate.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Mircea Turdean, Farmec: Dacă nu ai discounturi la raft în această perioadă, ai şanse foarte mici ca produsul să fie vândut. În marile lanţuri de retail, este o creştere semnificativă a discounturilor".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro