Zana masculina de la Banca Transilvania a inventat abonamentul bancar

19 iunie 2006

Oficialii Bancii Transilvania, fara fustite insa, au venit in fata presei pentru a prezenta cel de-al saselea produs destinat intreprinzatorilor mici si mijlocii. Ionut Patrahau, directorul general adjunct al bancii, ne-a asigurat ca poarta sub costum vestita fustita, pentru a fi in ton cu imaginea "zanului" (n.r.:  zana masculina - sic!)... care ne povesteste la tv despre produsele BT pentru IMM-uri. Si de aceasta data Banca Transilvania a reusit sa surprinda, aruncand pe piata primul abonament bancar de pe piata romaneasca.

Patrahau: "Vom copia si noi daca produsele altor banci sunt bune"

Inainte de lansarea propriu-zisa, Ionut Patrahau a vorbit reprezentantilor mass-media despre noile caracteristici ale pietei de produse bancare pentru firme mici si mijlocii, aruncand mici sageti spre concurenta. "Pe piata bancara a crescut apetitul pentru segmentul IMM. Bancile incearca inca sa adapteze nevoile IMM-urilor la propriile modele de business. Produsele BT devin abordari generale ale pietei bancare, fiind replicate de celelalte banci. M-as bucura sa vina si alte banci cu produse inovative pentru IMM-uri si promitem sa le copiem daca sunt bune!", a declarat Patrahau.

Directorul general adjunct al Bancii Transilvania a adresat chiar un indemn micilor intreprinzatori: "Alegeti specialistii. Traditia sau dimensiunea partenerului bancar nu mai sunt suficiente pentru ca interesele dumneavoastra sa fie servite eficient!". Pana in prezent, Banca Transilvania a acordat credite pentru IMM-uri in valoare de 200 milioane euro. Interesant este faptul ca BT si-a schimbat si obiectivul. Astfel, Banca Transilvania nu mai vrea sa devina numarul 1 pentru IMM-uri pana la finalul anului 2007, ci sa fie banca la care sa "adere" toti intreprinzatorii romani.

Banca Transilvania a lansat “ABONAMENTUL BANCAR” pentru micii intreprinzatori

Incepand de astazi, bankingul se simplifica la maxim pentru intreprinderile mici si mijlocii: Abonamentul Bancar de la Banca Transilvania este inca o premiera pe piata bancara din Romania, prin care orice client va plati cel mult valoarea abonamentului, indiferent de numarul si volumul tranzactiilor lunare.

Mai mult, se lanseaza o noua perspectiva a relatiei dintre intreprinzatori si banca. Abonamentul limiteaza superior comisioanele achitate de firme pentru: transferuri, plati, incasari in lei si valuta, ridicari si depuneri de numerar, practic toate operatiunile bancare uzuale, fiind un produs de maxima eficienta atat pentru cei care isi cresc afacerile, cat si pentru companiile care isi sporesc volumul tranzactiilor prin Banca Transilvania.

Abonamentul Bancar se adreseaza in aceeasi masura clientilor noi, dar si firmelor care lucreaza deja cu Banca Transilvania. Apeland la Abonamentul Bancar, toate intreprinderile mici si mijlocii, clienti noi ai bancii, cu o cifra de afaceri mai mica de 1,5 milioane RON, vor putea efectua nelimitat operatiuni bancare gratuite, peste cei 10 EUR - valoarea abonamentului. In plus, produsul a fost construit in asa fel incat sa nu implice nici o pierdere pentru client, ceea ce inseamna ca, daca valoarea totala a comisioanelor aferente operatiunilor efectuate de firma, intr-o luna, este mai mica decat valoarea Abonamentului Bancar, aceasta va achita doar cat a consumat. Singurul beneficiu al Bancii Transilvania este unul major: castigarea de clienti noi si fidelizarea clientilor existenti.

In timp ce, pentru clientii noi sau pentru acei care lucreaza cu banca de mai putin de 6 luni, valoarea abonamentului se stabileste la 10 EUR / luna, pentru clientii care au o relatie mai veche cu Banca Transilvania, abonamentul se stabileste ca medie a valorii comisoanelor lunare aferente operatiunilor efectuate in ultimele 6 luni.

In ambele cazuri, valoarea abonamentului va fi automat recalculata din 6 in 6 luni. Si, indiferent de valoarea comisioanelor lunare sau de nivelul stabilit al abonamentului, IMM-urile platesc valoarea cea mai mica – firma castiga, in orice varianta.

Atractivitatea produsului Bancii Transilvania deriva chiar din usurinta cu care poate fi accesat si utilizat, dar si din confortul pe care il genereaza pentru firma care, astfel, are siguranta ca nu va plati lunar mai mult decat valoarea abonamentului, chiar daca rulajele sale lunare si, implicit, comisioanele, cresc considerabil. Asadar, banca ofera intreprinderilor mici si mijlocii posibilitatea sa-si dezvolte afacerile, avand certitudinea unor costuri reduse si stabile.

Abonamentul bancar este cel de-al saselea produs destinat exclusiv IMM-urilor, conform misiunii si angajamentului pe care Banca Transilvania si le-a asumat, de a lansa, o data la trei luni, produse destinate intreprinderilor mici si mijlocii. Abonamentul Bancar este primul produs non-credit, componenta a proiectului lansat de Banca Transilvania special pentru intreprinderile mici si mijlocii, clientii bancii beneficiind in continuare de suportul echipei de consilieri IMM, in cele peste 270 de unitati ale bancii, in toata tara.

Ionut Patrahau, Directorul General Adjunct al Bancii Transilvania, declara: “Speram ca noua perspectiva pe care o oferim micilor intreprinzatori in lucrul cu banca sa fie perceputa la valoarea reala incorporata in conceptul de Abonament Bancar. Si daca piata va generaliza aceasta abordare, vom spune din nou ca am reusit sa imbinam cresterea valorii pentru actionarii nostri cu imbunatatirea mediului bancar pentru IMM. In final, toti vom avea de castigat”.
 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro