YouTube si strategia sa de marketing mobil

23 august 2012

Cand utilizatorii sunt pusi in fata alegereii de urmari sau nu o reclama aparuta intr-un video de pe YouTube, agentii de publicitate sunt la curent cu decizia luata. Este normal sa stie ce decid utilizatorii de dispozitive mobile, actiunile lor reprezinta sursa de venit pe care se bazeaza publicitarii.

Migratia consumatorilor de la desktop-uri catre smartphone-uri si tablete este deja foarte pronuntata si se petrece intr-un ritm foarte rapid, atat de rapid incat publicitarii nu reusesc sa tina pasul si sa-si adapteze metodele tendintelor actuale. Faptul ca specialistii in marketing au ramas in urma, au pierdut startul in tehnologia mobila este demonstrata si de cifre clare: conform Interactive Advertising Bureau doar 5% din venitul total obtinut din publicitatea online provine din mediul mobil.

In demersul sau de a schimba datele acestei ecuatii pentru a-si creste veniturile din publicitatea mobila, YouTube a introdus un nou tip de reclama pentru site-ul sau. Denumit TrueView, noul tip de reclama da utilizatorilor posibilitatea de a alege daca se uita sau nu la o reclama aparuta intr-un clip video postat pe site si ii taxeaza pe publicitari doar daca utilizatorul a ales sa se uite.

Reclamele sunt disponibile pe YouTube inca din 2010, dar pe mobil, publicitatea s-a concentrat paana acum pe bannere si clipuri promovate. Reprezentantii conducerii YouTube au spus pentru New York Times ca solutia TrueView este potrivita pentru mobil deoarece nu intrerupe utilizatorul propunandu-i continut publicitar.

Facebook s-a orientat la randul sau catre piata de publicitate mobila introducand postariile sponsorizate, dar si un nou produs publicitar special pentru dezvoltatorii de aplicatii, produs care le permite acestora sa-si promoveze lucrarile, scrie FastCompany.com.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro