Yahoo se reinventeaza cu un nou logo

5 septembrie 2013

CEO-ul Yahoo, Merissa Mayer, pare ca vrea sa ramana in istorie ca executivul care a reinventat compania. Dupa o serie de achizitii menite sa diversifice produsele si serviciile pe care le ofera compania, Mayer vine sa reinventeze si imaginea cu un nou logo.

Noul logo, pentru productia caruia a fost nevoie de mai multe luni, este semnul debutului unei noi ere in istoria companiei, era in care va reusi sa se „bata de la egal la egal” cu Google, principalul sau adversar.

Mayer a fost implicata trup si suflet in procesul de redesign al logoului, urmarind cu atentie fiecare etapa a desfasurarii proiectului si venind cu idei si sugestii, a spus directorul departamentului de marketing de la Yahoo.

Acum, noul logo Yahoo este gata si a fost deja aruncat in lupta sa actualizeze imaginea companiei, sa coincida cu directia pe care Mayer vrea sa o ghideze.

 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro