Yahoo se lanseaza pe piata browserelor cu noul Axis

25 mai 2012

Yahoo se lupta pentru supravietuire. Desi problemele cu care se confrunta compania sunt destul de grave, mai ales ca a ramas in urma fata de concurenta si nu reuseste sa gaseasca solutii viabile pentru a iesi din aceasta criza, Yahoo pare sa dea semne de revenire odata cu lansarea sa pe piata browserelor cu noul Axis.

Noua aplicatie si add-on pentru browser-ul mobil al iOS, dar si pentru cele specifice desktop-urilor, reprezinta demersul celor de la Yahoo de a transforma experienta de navigare pe internet a utilizatorului intr-una mult mai vizuala. Pana acum, se pare ca este un succes, cel putin pe iPad. Axis ofera o serie de facilitati pe care browserul Apple nu le are, cum ar fi cea de facilitare a comutarii intre cautarile normale si cele de imagini sau sincronizarea automata a semnelor de carte si a tab-urilor intre desktop si iPad sau iPhone.

De asemenea, Axis este o aplicatie creata intr-un stil minimalist, iar toate comenzile par sa fie asezate atfel incat sa ofere ergonomie in utilizare. Prezinta o similaritate cu browserul Chrome, la nivelul barii de cuatare, care este in acelasi timp si bara pentru adrese. Semnele de carte apar in fiecare tab nou deschis astfel incat sa permita un acces cat mai facil.

Cele mai importante caracteristici sunt cautarea vizuala, pe care cei de la Yahoo se si bazeaza ca ii va atrage pe utilizatori catre Axis si sincronizarea intre diferite dispozitive care, din punct de vedere functional este aproape perfecta.

 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro