Yahoo testeaza un nou serviciu de cautare pe Internet, Search Pad, care permite utilizatorilor sa isi organizeze informatiile, conceptul fiind asemanator cu Notebook, la care liderul pietei de profil, Google, a renuntat in luna ianuarie. Unii analisti considera insa ca daca Google a renuntat la un produs nu inseamna ca Yahoo pierde timpul. Pozitiile diferite ale celor doua companii, din punct de vedere financiar si concurential, inseamna ca ceea ce este potrivit pentru una poate sa nu aiba sens pentru cealalta.
Google, care controleaza 63% din piata americana a serviciilor de cautare pe Internet, analizeaza cu atentie cheltuielile operationale, pentru a-si mentine marjele in contextul recesiunii, si renunta la o serie de proiecte considerate neesentiale.
Yahoo si-a majorat cu 3% veniturile in 2008, la 7,2 miliarde dolari, si are nevoie de o noua strategie de dezvoltare, considera analistii.
Investitorii ar putea fi toleranti cu proiecte care exercita presiuni asupra marjelor de profit ale Yahoo, daca exista sansa ca acestea sa fie profitabile, a declarat Sandeep Aggarwal, analist la compania Collins Stewart.
mYahoo se afla intr-o "faza de transformare", dupa ce anul trecut a refuzat oferta de preluare in valoare de 47,5 miliarde de dolari din partea Microsoft.
Noul produs al Yahoo detecteaza cand un utilizator cauta informatii pe un anumit subiect si ofera optiunea de a le cataloga intr-o fereastra speciala, pe pagina de cautare.
Yahoo va oferi spre utilizare produsul Search Pad unui numar restrans de utilizatori, incepand de miercuri.
Google continua in schimb sa ofere Notebook pentru utilizatorii existenti, dar nu va mai imbunatati produsul si nu va permite accesarea serviciului de catre noi abonati.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro