What’s next in business cu Alex Chirila

Categorie: Afaceri, Video

“Într-o lume digitalizată și într-un context extrem de alert în care se mișcă lucrurile, digitalizarea reprezintă o metodă extrem de utilă pentru scalarea rapidă a unei afaceri ale căror produse pot fi mutate din mediul offline în mediul online. Pentru noi, Profit Point povestea ultimilor doi ani, odată cu pandemia, a însemnat creșterea accelerată a afacerii. Am reușit să mutăm tot contextul din mediul offline în mediul online și de la 15-20 de cursanți într-un birou de provincie, astăzi am ajuns să avem 60, iar la nivel național, însemnând undeva la 250-300 de clienți plătitori noi în industria educației. Iar toată tranziția de la mediul offline la mediul online a însemnat, în primul rând, digitalizarea procesului educațional. A trebuit să dezvoltăm noi abilități de a preda și noi metode de a transforma informația în abilități. Provocările pe care le-am întâmpinat în ultimii doi ani au fost, în primul rând, legate de sectorul de content writing, și anume trăim într-o perioadă în care găsim din ce în ce mai greu copywriters și găsim din ce în ce mai greu ITști care să livreze într-un timp util.” – Alex Chirila, CEO Profit Point, speaker la Business Focus 2022 (https://content.businessdays.ro/BUSINESS-FOCUS-2022)


Video – What’s next in business cu Alex Chirila


Sursa: Business Days

 


Alte articole