Volumul de livrari din sectorul e commerce a crescut cu 70 in primele 3 luni din 2015 la Fastius Curier

22 aprilie 2015

Companie cu peste 12 ani de experienta pe piata de curierat din Bucuresti si Ilfov, Fastius Curier a inregistrat in primele 3 luni din 2015 o crestere semnificativa a volumului de livrari
comandate de catre clienti business din sectorul e-commerce: peste 70% fata de perioada similara a anului trecut. Astfel, miscarea consumatorilor spre mediul online este reflectata in mod direct de evolutia business-ului companiilor de curierat. "Cea mai mare parte a clientilor noi ce intra in portofoliul Fastius Curier este reprezentata de magazine online. Pana si unii clienti de retail din mediul offline, cu care lucram de multi ani, au inceput sa trimita tot mai multe pachete generate de vanzari pe internet", a explicat conducerea companiei.

Cele mai importante cresteri s-au consemnat in randul volumelor generate de magazine online din IT&C, insa in aproape aceeasi masura a crescut si numarul de colete expediate de magazine online
din zona home & deco, jucarii, bio etc. Fastius Curier, companie de curierat ce se dedica in mod direct mediului business, colaboreaza cu clienti din diverse sectoare economice si de diverse dimensiuni, de la IMM-uri si pana la corporatii cu renume international.

"Avem volume in crestere generate si de magazine online de fashion si cosmetice. Tot mai multi clienti noi ce au inceput sa lucreze cu Fastius Curier sunt e-shop-uri ce activeaza pe diverse nise, iar
conceptele de bio si natural se pare ca sunt tot mai dorite de consumatori, pe multe categorii de produse, de la cele alimentare, la frumusete si chiar la imbracaminte", au mai spus reprezentantii Fastius Curier.

Acestia au subliniat importanta adaptarii serviciilor de curierat rapid la nevoile de business ale clientilor - nevoi in schimbare permanenta, dictate in cele din urma de consumatorul final. "Flexibilitatea a devenit mai importanta decat oricand, ne transformam si evoluam asa cum ne dicteaza piata, pentru a fi mereu partenerul pe care si-l doresc companiile, mai ales pe sectorul de retail. Online-ul a devenit integrat in toate procesele noastre, iar "rapid" inseamna mereu mai multa viteza, reactii imediate, totul pentru clienti care isi finalizeaza cu succes fiecare comanda".

Sectorul e-commerce este o prioritate pentru Fastius Curier, insa compania raspunde in continuare tuturor solicitarilor din mediul de business, inclusiv din partea clientilor cu activitate predominanta offline. Toate serviciile sunt integrate si informatizate, procesul de comanda este simplu, la fel si livrarile si platile de ramburs, acolo unde este cazul. Chiar daca s-a definit mereu drept o companie cu servicii premium, Fastius Curier (www.fastiuscurier.ro) promoveaza preturi foarte prietenoase, sprijinind IMM-urile intr-un context economic uneori dificil si pe o piata cu siguranta foarte aglomerata in cele mai multe domenii.

» Preluat de pe LivePr.ro
- Volumul de livrari din sectorul e commerce a crescut cu 70 in primele 3 luni din 2015 la Fastius Curier

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro