Conform declaratiilor reprezentantilor marcii, pietele urmeaza in general un trend ascendent, livrarile catre clienti la nivel mondial crescand pana la sfarsitul lui august 2010 cu 18,1% la 269.800 autovehicule comerciale usoare.
„Volkswagen Autovehicule Comerciale se concentreaza asupra unei evolutii profitabile, bazata pe crestere. Reusim aceasta prin produse noi, piete noi si tehnologii noi.†a declarat Dr. Wolfgang Schreiber, purtator de cuvant al Consiliului Director Volkswagen Autovehicule Comerciale, la conferinta de presa din 21 septembrie 2010.
Numai in ultimele douasprezece luni, Volkswagen Autovehicule Comerciale a prezentat trei noi modele, noul T5, Amarok si, cel mai recent, noul Caddy. Aceste game de modele ofera un consum redus, siguranta sporita si mai mult confortâ€, explica Dr. Schreiber. Intreaga gama Volkswagen indeplineste acum standardele Euro V.
In anul financiar curent, pina la sfarsitul lui august, marca a reusit o crestere la nivel mondial de 18,1%, livrand 269.800 autovehicule comerciale usoare din gamele Caddy, T5 si Amarok, precum si Saveiro impreuna cu T2, modelele braziliene (ianuarie – august 2009: 228.400).
Principala contributie a fost adusa de noul T5, care a reusit o crestere la nivel mondial de 20,5%, atingand 91.300 livrari (ianuarie – august 2009: 75.800).
„Cotele de piata de top, 47,1% in Germania, respectiv 26,5% in Europa de Vest, sunt dovada clara a succesului actualizarii gamei T5, care cu noile motoare cu un consum optimizat, siguranta sporita si o gama mai larga de dotari, castiga noi categorii de clientiâ€, a subliniat Dr. Schreiber.
In ciuda schimbarii de model, ce se desfasoara acum, Caddy reuseste volume de vanzari stabile. In primele opt ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Volkswagen Autovehicule Comerciale la salonul auto international de ...
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro