“Vedem cum la nivel mondial, in domeniul utilitarelor usoare, lucrurile incep sa reintre in miscare. 2010 ramane in continuare o provocare, insa rezultatul vanzarilor de pana acum ne motiveaza pentru restul anului.â€, declara Harald Schomburg, Directorul pentru Vanzari si Marketing in cadrul Consiliului marcii.
Modelul cu cele mai mari cifre de vanzari este T5, care in variantele sale – Transporter, Caravelle si Multivan – inregistreaza 71.870 livrari catre clienti (ianuarie – iunie 2009: 58.510; +22,8 procente), urmat de Caddy, cu 61.430 de unitati (ianuarie – iunie 2009: 67.995; -9,7 procente). Gama de modele Crafter atinge cu 17.380 livrari un plus de 12,8 procente (ianuarie – iunie 2009: 15.410).
„Inregistram comenzi in crestere pentru noul Transporter, care convinge clientii sai prin motorizarile eficiente si prin profitabilitate“, explica Schomburg, „iar cu noul Caddy vom starta in cea de-a doua jumatate a anului.â€
In Europa de vest, vanzarile marcii au crescut din ianuarie pana in iunie 2010 cu 9,4 procente, la 121.300 de vehicule (ianuarie – iunie 2009: 110.900). Dintre acestea, 56.500 unitati au fost livrate pe piata germana (ianuarie – iunie 2009: 59.860; -5,6 procente). Alte piete europene, cum ar fi Marea Britanie (+49,3 procente), Franta (+35,5 procente) si Spania (+31,2 procente) inregistreaza rate semnificative de crestere fata de 2009. Si in Turcia a fost atins un plus de 56,3 procente la livrari.
O zona din afara Europei, ce vadeste o puternica crestere pentru marca Volkswagen Autovehicule Comerciale, este America de Sud, cu un plus de livrari de 69,8 procente si un total de 49.960 vehicule. Cifrele ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Volkswagen Autovehicule Comerciale in prima jumatate a anului ...
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro