Vinurile romanesti sunt la mare cautare

15 decembrie 2006

Daca ar fi sa ne uitam putin prin documentele Cramelor Recas, fie si fara prea multe cunostinte contabile, nu ar fi prea dificil sa ne dam seama de situatie. Vanzarile au crescut atat de mult in ultimele trei luni, incat este posibil ca multe magazine sa ramana fara stocuri, chiar atunci cand vanzarile ar fi la apogeu.

Acest boom pe piata vinurilor romanesti a facut ca pe utlima suta de metri, compania sa-si ajusteze din mers strategia. Astfel, au fost anulate promotiile programate pentru acest sfarsit de an in marile magazine din tara.

Cu toate acestea, producatorul de vinuri banatean a decis sa mentina acelasi nivel al preturilor. “Am luat decizia de a nu majora preturile, pentru ca acest lucru nu ar fi fost corect fata de consumatori.”, declara Philip Cox, Director Comercial Cramele Recas. Pastrarea aceluiasi plafon al preturilor, va face insa ca anul acesta, consumatorii de vinuri de la Cramele Recas sa nu mai beneficieze de obisnuitele reduceri sau de pachetele de vinuri cu gratuitate.

Conform comunicatului de presa al companiei, cresterea vanzarilor la vinurile marca Recas este explicata prin evolutiei numarului de magazine in care au fost distribuite aceste vinuri si in intensificarea prezentei brandului in zone noi, precum Moldova. Astfel Philip Cox a mai declarat “Cramele Recas doreste sa ramana un producator care pune accentul pe calitate inainte de orice altceva. Avem o suprafata de 700 de hectare, iar scopul nostru nu este sa vindem mai mult decat producem, ci sa imbunatatim in permanenta calitatea vinurilor pe care le oferim consumatorilor” .

Orientarea publicului consumator spre vinurile de calitate, demonstreaza un proces de maturizare a pietei de vinuri din Romania care inregistreaza o schimbare a preferintelor spre segmentul vinurilor seci, tinere, cu aroma fructuoasa.

Cat despre producatorul acestor vinuri cu mare priza atat la consumatorii romani cat si cei straini, Cramele Recas, acesta detine unul dintre cele mai moderne complexe de vinificatie din tara, dotat cu utilaje de ultima generatie si cu un spatiu de productie si depozitare de circa 10 milioane de litri de vin. Marele succes al companieie este accentuat si de conditiile climaterice din regiune si de nivelul tehnologic ridicat. Astfel nu e de mirare ca producatorul autohton, cu o vechime atestatat de 600 de ani, este cel mai mare exportator de vin imbuteliat din tara si se numara printre primii trei exportatori de vin imbuteliat si vin vrac din Romania. 

Ana Zidarescu
[email protected]

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro